Een kijkje achter de schermen bij het Aalterse modebedrijf: Marie Méro

Open Bedrijvendag op 1 oktober

Al meer dan 50 jaar lang kleedt het Belgische modemerk Marie Méro fiere vrouwen. Ieder seizoen verrast het team ons met de mooiste kleurencombinaties, perfecte pasvormen en kwalitatieve stoffen en dat allemaal vanuit hun hoofdkwartier te Aalter. "Bij ons is “Designed in Belgium, made in Europe” geen holle slogan, zo wordt elk eerste stuk met de hand gemaakt in ons atelier in Aalter, waarbij we zowel op de basismaterialen als op ons afgewerkt product grondige kwaliteitscontroles uitvoeren." aldus Steven Van der Elst, zaakvoerder Marie Méro

Wist je dat Marie Méro, het eigen modelabel van het Aalsters familiebedrijf nv J. Van der Elst, al actief is in de modesector sinds 1971? Een team van zo’n vijftigtal collega's werkt mee aan de realisatie. Van ontwerp tot verkoop: alles gebeurt in eigen beheer en staat onder leiding van de tweede generatie, de broers Steven en Ruben Van der Elst.

Tijdens de Open Bedrijvendag neemt het team van Marie Méro haar bezoekers mee doorheen de geschiedenis van Marie Méro en lichten ze de levenscyclus van een product uit. Verder staat er ook elk uur een modeshow op het programma, kan je een persoonlijke figuuranalyse krijgen, en voorzien ze een kinderhoek en gezellige bar waar je na de rondleiding gezellig kan napraten.

Ontmoet het team & drijvende kracht achter het Belgische modemerk ​
tijdens de Open Bedrijvendag op zondag 1 oktober